My Pandora tingimused
Püsikliendiprogrammi My Pandora tingimused
Versioon 1.0, viimati uuendatud: 14.07.2025
1. KOHALDAMISALA
1.1. Käesolevaid tingimusi kohaldatakse teie osalemise suhtes püsikliendiprogrammis My Pandora (edaspidi „My Pandora“), mida haldab Eestis BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Eesti filiaal, registrikood: 12179843, käibemaksukohustuslase number: EE101499691, registrijärgne aadress: Veskiposti tn 2–10, 10138 Tallinn.
1.2. Palun lugege üldtingimused hoolikalt läbi. My Pandoraga liitumiseks ja selle liikmeks saamiseks tuleb teil esmalt nõustuda üldtingimustega. Üldtingimuste värskeim versioon on alati kättesaadav aadressil: https://pandorastore.ee/pages/my-pandora-tingimused.
1.3. My Pandoraga liitumine on tasuta ja liikmeks saamiseks ei ole vaja sooritada ostu.
1.4. My Pandora liikmeks võivad saada kõik füüsilised isikud, kes tegutsevad isiklikul eesmärgil ja on vähemalt 18-aastased. My Pandoraga liitudes kinnitate, et vastate vanusenõudele. Jätame endale õiguse küsida teie vanuse kohta kirjalikku kinnitust.
1.5. Teie liikmesus on mõeldud ainult isiklikuks otstarbeks, st seda ei saa üle anda ning see kehtib üldtingimuste ja eeskirjade, samuti muude tingimuste, eeskirjade, määruste ja põhimõtete korral, mille oleme vastu võtnud ja millega olete nõustunud, osaledes pakkumistes, saades preemiaid või sooritades oste püsikliendile mõeldud allahindluste raames. Meil on õigus oma äranägemisel keelduda liikmesuse taotlusest, lõpetada liikmestaatus ja/või tühistada või kohandada kogutud punkte, kui leiame, et teie tehinguid on tavapärasest suurem arv või tehtud kutsealastel, pahatahtlikel või pettuse eesmärkidel.
1.6. My Pandora liikmena saate oma ostude eest punkte teenida. Sõltuvalt teie liikmesuse tasemest saate kasutada mitmesuguseid soodustusi ja pakkumisi ning võite saada ka kutseid meie korraldatavatele üritustele. Lisateavet My Pandora preemiate ja pakkumiste kohta leiate allpool 3. punktist „PROGRAMMI TASEMED JA PREEMIAD“ või oma My Pandora kontolt, millele pääsete juurde aadressil https://pandorastore.ee/account/login.
1.7. Kõik My Pandora raames pakutavad soodustused, pakkumised, teenused ja muud algatused kehtivad ainult üldtingimuste alusel. My Pandora programmis osalevad poed hõlmavad kõiki Pandora jaemüügipoode Eestis ja veebisaiti www.pandorastore.ee (edaspidi ühiselt „osalevad poed“ ja „veebipood“). Osalevate poodide ajakohane nimekiri on kättesaadav veebis aadressil: https://pandorastore.ee/pages/kauplused
2. My PANDORAGA LIITUMINE
2.1. My Pandoraga liitumiseks peate esitama kehtiva e-posti aadressi. Liikmeks olemise tingimusena peate hoidma selle e-posti aadressi ajakohasena (ehk see peab olema kehtiv). BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Eesti filiaal ei vastuta punktide või preemiate kaotuse eest, mis tuleneb aegunud või ebaõigest teabest.
2.2. Igal liikmel võib olla ainult üks My Pandora konto. Meil on õigus igal ajal keelduda täiendavate kontode avamisest, neid ühendada või sulgeda.
2.3. Konto, soodustused, preemiad ja punktid, samuti kõik intellektuaalomandi õigused, mis on seotud My Pandora programmi mis tahes aspektiga ja mis tahes vormis, jäävad meie ainuomandiks.
2.4. Konto, soodustused, preemiad ja punktid kehtivad ainult Eesti osalevates jaemüügi- ja veebipoodides sooritatud ostude puhul.
2.5. My Pandora liikmeks saamiseks külastage meie registreerimislehe veebisaiti aadressil https://pandorastore.ee/account/register või skannige QR-koodi, mis on saadaval igas meie osalevas poes Eestis ja mis suunab teid registreerimislehele.
2.6. Kui te registreerimise käigus üldtingimusi ei aktsepteeri ja parooli ei loo, ei saa teile My Pandora kontot luua.
2.7. Võime paluda teil oma isikut tõendada, veendumaks, et kontot ei kasutata pettuse eesmärgil või üldtingimusi rikkudes, ning kontrollida konto kasutaja isikut.
2.8. Kui teil oli varem poes loodud Pandora sõprade klubi konto ja ka sama e-posti aadressiga veebikonto, on teie konto koos kogutud punktidega (suhtes 1:1) edukalt üle viidud My Pandora kontole.
Kui te pole veel veebikontot loonud, saate seda teha kohe ja täita spetsiaalse vormi siin. Kui teie konto on ühildatud, kantakse teie punktid üle. Seda võib teha kuni 31. detsembrini 2025.
Kui teil tekib probleeme seoses oma suletud Pandora sõprade kontoga, võtke ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@pandorastore.ee.
3. PROGRAMMI TASEMED JA PREEMIAD
3.1. My Pandora veebikonto
3.1.1. My Pandora kontoga saate jälgida oma punktide jääki, kasutada isiklikke sooduskoode, vaadata tellimuste ajalugu ja saada eksklusiivseid teateid My Pandora liikmetele mõeldud erisündmuste kohta.
3.1.2. Kui teil on probleeme oma kontole juurdepääsuga või küsimusi seoses saadaval olevate soodustustega, võtke abi saamiseks ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@pandorastore.ee.
3.2. Tasemed: kvalifitseerumine ja preemiad
3.2.1. Tasemete ja preemiate ülevaade
My Pandora soodustused |
PINK |
SILVER |
GOLD |
10% tervituskingitus |
|
|
|
Punktide kogumine |
|
|
|
Punktidega tasumine |
|
|
|
100 punkti uudiskirja püsitellimuse eest |
|
|
|
Pakkumised ainult liikmetele |
|
|
|
Pandora ehete puhastamiskomplekt –50% |
|
|
|
Topeltpunktid uue kollektsiooni eest |
|
|
|
Sünnipäevakingitus –15% |
|
|
|
Sünnipäevakingitus –20% |
|
|
|
Pandora ehete puhastamiskomplekt 1 euro eest |
|
|
|
KULD-preemia – 20% |
|
|
|
Topeltpunktid kõigi ostude eest |
|
|
|
3.2.2. PINK tase on My Pandora püsikliendiprogrammi algtase. Liikmed alustavad oma teekonda siit, saades juurdepääsu eksklusiivsetele, ainult liikmetele mõeldud pakkumistele, tervituskingitusele (nagu on kirjeldatud tingimuste punktis 3.3) ja võimalusele teenida punkte oma ostude eest.
3.2.3. Liikmetele mõeldud eripakkumised edastatakse e-posti teel, meie veebisaidil ja liikmekontol, sealhulgas üksikasjalikud tingimused ja pakkumise kehtivusaeg.
3.2.4. Liikmestaatuseni SILVER jõudmiseks peate tegema vähemalt ühe ostu väärtusega vähemalt 1 euro osalevas jaemüügi- või veebipoes. Selleks et tehing programmi raames registreeritaks, peate enne ostu sooritamist olema sisse logitud veebis või poes püsikliendina tuvastatud.
3.2.5. Kui olete tasemelt PINK jõudnud tasemele SILVER, jääte SILVER-liikmeks seni, kuni teete vähemalt ühe ostu väärtusega 1 euro ühe aasta jooksul alates tasemele SILVER jõudmisest. Kui te seda tingimust ei täida, naaseb teie staatus tagasi tasemele PINK. Pange tähele, et tagastatud ostud ei mõjuta teie taseme säilitamist.
3.2.6. SILVER-taseme liikmed saavad lisasoodustusi, sealhulgas 15% sünnipäevakingituse allahindlust (vt punkt 3.4), võimaluse teenida uue kollektsiooni ostude eest topeltpunkte (vt punkt 3.5) ja 50% allahindlust Pandora ehete puhastuskomplektile (vt punkt 3.7).
3.2.7. GOLD-liikmeks saamiseks peate 12 kuu jooksul sooritama oste vähemalt 250 euro eest. Nii PINK- kui ka SILVER-taseme liikmed saavad ühe, vähemalt 250 euro väärtuses ostuga tõusta GOLD-tasemele.
3.2.8. Kui toote tagastate, arvatakse tagastatud toote väärtus maha teie My Pandora konto ostusaldost. Kui tagastamine põhjustab teie ostusumma langemise alla GOLD-staatuse piirmäära 250 eurot, alandatakse teie staatus SILVER-tasemele.
3.2.9. Kui ostate toote oma teenitud punktide eest, ei võeta punktidega makstud summat 250 euro suuruse minimaalse piirmäära arvutamisel arvesse.
3.2.10. GOLD-liikme staatus kehtib 12 kuud. Pärast seda perioodi, kui viimase 12 kuu jooksul ostetud toodete kogusumma on väiksem kui 250 eurot, alandatakse teie staatus SILVER-liikmeks.
3.2.11. GOLD-taseme liikmed saavad eksklusiivseid soodustusi, sealhulgas 20% sünnipäevakingituse allahindlust (vt punkt 3.4), Pandora ehete puhastuskomplekti hinnaga 1 euro (vt punkt 3.6) ja GOLD-boonuse (vt punkt 3.5). Nad teenivad ka topeltpunkte iga ostu eest, kuni nad säilitavad oma GOLD-staatuse (vt punkt 3.5.3). Lisaks säilitavad GOLD-liikmed kõik SILVER-taseme eelised, sealhulgas 50% allahindluse Pandora ehete puhastuskomplektile (kirjeldatud ka punktis 3.6).
3.3. Tervituskingitus
3.3.1. Tervituskingitus –10% on saadaval teie kontol kohe pärast My Pandora konto loomist. See toimib järgmiselt.
3.3.2. Tervituskingitust –10% saab kasutada kõigis osalevates jaemüügi- ja veebipoodides, tingimusel et olete sisse logitud oma liikmekontole või meie töötaja on teid osalevas poes püsikliendina tuvastanud.
3.3.3. Tervituskingitus –10% kehtib ühe kuu jooksul alates My Pandora konto loomise kuupäevast ja seda ei saa kombineerida teiste allahindluste ega sooduskoodidega.
3.3.4. Tervituskingitus –10% kehtib ainult soodushinnaga ehetele ega kehti saatmiskuludele, kinkekaartidele ega aksessuaaridele.
3.3.5. Kui tagastate tellimuse, mille puhul kasutati tervituskingitust –10%, olenemata sellest, kas ostsite selle veebis või poes, loetakse tervituskingitus kasutatuks ja seda ei väljastata uuesti. Osalised tagastused ei anna õigust allahindluse uuesti väljastamiseks.
3.4. Sünnipäevakingitus
3.4.1. GOLD- ja SILVER-liikmed saavad sünnipäevakingituse, mis koosneb 15% allahindlusest SILVER-liikmetele ja 20% allahindlusest GOLD-liikmetele, vastavalt allpool toodud tingimustele.
3.4.2. Sünnipäevakingitus on teie kontol kättesaadav üks kord aastas, teie sünnipäeval, kui olete oma sünnipäeva kuupäeva lisanud oma My Pandora kontole.
3.4.3. Kui teie sünnipäev on 30 päeva jooksul pärast selle lisamist oma profiili, võib preemia väljastada kuni 30 päeva hiljem.
3.4.4. Sünnipäevakingitust saab kasutada kõigis osalevates jaemüügi- ja veebipoodides, tingimusel et klient on sisse logitud oma liikmekontole või poes püsikliendina tuvastatud.
3.4.5. Sünnipäevakingitus kehtib ainult soodushinnaga ehetele ega kehti saatmiskuludele, kinkekaartidele ega aksessuaaridele.
3.4.6. Sünnipäevakingitus kehtib ühe kuu jooksul alates väljastamiskuupäevast ja seda ei saa kombineerida teiste soodustuste ega kupongidega.
3.4.7. Kui tagastate tellimuse, mille puhul kasutati sünnipäevakingitust, olenemata sellest, kas ostsite selle veebis või poes, loetakse sünnipäevakingitus kasutatuks ja seda ei väljastata uuesti. Osalised tagastused ei anna õigust allahindluse uuesti väljastamiseks.
3.5. Topeltpunktid uue kollektsiooni eest ja GOLD-liikmetele
3.5.1. SILVER-liikmed saavad teenida topeltpunkte uue kollektsiooni ehteid ostes kahe nädala jooksul pärast kollektsiooni müügile toomist.
3.5.2. See pakkumine edastatakse e-posti teel, veebisaidil ja liikmekontol, sealhulgas üksikasjalikud tingimused ja pakkumise kehtivusaeg.
3.5.3. GOLD-liikmed teenivad GOLD-staatuse säilitamisel iga ostu eest topeltpunkte, saades iga kulutatud euro eest 2 punkti.
3.6. GOLD-boonus
3.6.1. GOLD-boonus on eksklusiivne preemia, mis on saadaval ainult GOLD-taseme saavutanud liikmetele. See tagab 20% allahindluse täishinnaga ehetele. Soodustus ei kehti saatmiskulude, kinkekaartide ega aksessuaaride puhul. Boonus kehtib 3 kuud alates väljastamiskuupäevast ja seda ei saa kombineerida teiste allahindluste ega sooduskupongidega.
3.6.2. GOLD-boonust saab lunastada kõigis osalevates jaemüügipoodides ja veebis, tingimusel et liige on oma kontole sisse logitud või poes püsikliendina tuvastatud.
3.6.3. Kui liige säilitab oma GOLD-taseme staatuse, antakse talle uuesti GOLD-boonus samadel tingimustel.
3.6.4. Kui tagastate tellimuse, mille puhul kasutati GOLD-boonust, olenemata sellest, kas ostsite selle veebis või poes, loetakse GOLD-boonus kasutatuks ja seda ei väljastata uuesti. Osalised tagastused ei anna õigust allahindluse uuesti väljastamiseks.
3.7. Pandora ehete puhastamiskomplekti preemiad
3.7.1. SILVER- ja GOLD-liikmed saavad Pandora ehete puhastuskomplekti 50% soodustusega. Seda pakkumist saab kasutada üks kord, ühe komplekti puhul, kõigis osalevates jaemüügipoodides ja veebis, tingimusel et klient on sisse logitud oma liikmekontole või poes püsikliendina tuvastatud. Pange tähele, et saatmiskulud kehtivad veebipõhiste ostude puhul. Sooduskood kehtib ühe aasta jooksul alates väljastamiskuupäevast.
3.7.2. GOLD-liikmed saavad unikaalse koodi, millega nad saavad osta Pandora ehete puhastuskomplekti 1 euro eest, kui nad saavutavad esimest korda GOLD-staatuse. See on ühekordne, mittepikendatav pakkumine, mis kehtib ainult GOLD-liikmesuse esimesel aastal ja on piiratud ühe komplektiga liikme kohta.
Preemia lunastamiseks peab liige olema oma kontole sisse logitud või poes püsikliendina tuvastatud. Pakkumine kaotab kehtivuse GOLD-taseme uuendamisel või kui liige naaseb SILVER-staatusesse. Saatmiskulud kehtivad veebipõhiste ostude puhul.
Pärast GOLD-staatuse uuendamist või SILVER-staatusele alandamist on liikmel endiselt õigus saada 50% allahindlust Pandora ehete puhastuskomplektile (vt üksikasjad punktis 3.7.1).
3.8. Teated ja meeldetuletused
3.8.1. Selleks et saaksite My Pandora programmi eeliseid täielikult ära kasutada, saate nende kohta meeldetuletusi ja teateid.
3.8.2. Näiteks teavitame teid punktide jäägist ja nende aegumiskuupäevast, et saaksite need enne aegumist ära kasutada. Teid teavitatakse ka siis, kui teie kontole lisatakse uusi punkte, kui jõuate uuele tasemele, kui saadaval on uus sooduskood või kui algab liikmetele mõeldud pakkumisperiood.
3.8.3. Saate nende teavituste saamise igal ajal tühistada, klõpsates sõnumite allosas olevale nupule „Tühista tellimus“. Isegi kui loobute, saate endiselt juurdepääsu kõigile programmi üksikasjadele ja saadaval olevatele sooduskoodidele, logides sisse oma My Pandora kontole.
3.9. Uudiskiri
3.9.1. Selleks et olla kursis kõigi meie ürituste ja teadaannetega, sealhulgas nendega, mis ei ole mõeldud ainult My Pandora liikmetele, võite tellida meie uudiskirja veebisaidi jaluses olevast tellimisosast.
3.9.2. Pandora uudiskirja tellides saate 100 punkti (mis vastab 5 euro suurusele allahindlusele). See pakkumine kehtib kõigile tasemetele ja seda saab kasutada ühe korra konto kohta. Punkte ei väljastata uuesti, kui lõpetate tellimuse ja seejärel tellite uudiskirja uuesti.
3.9.3. Pandora uudiskirja tellimuse saate igal ajal tühistada, kasutades uudiskirjas olevat linki või võttes ühendust meie klienditeenindusega aadressil info@pandorastore.ee. Tellimuse tühistamine ei mõjuta punkte, mis on teenitud tellimuse kehtivuse ajal.
3.10. Punktide teenimine ja kasutamine
3.10.1. Punkte saab teenida, neid lunastada ning programmiga seotud pakkumisi ja soodustusi kasutada ainult siis, kui teid tuvastatakse poes programmi liikmena või logite sisse oma My Pandora veebikontole.
3.10.2. Teenige punkte, ostes meie tooteid kõigis osalevates jaemüügi- ja veebipoodides Eestis ning osaledes muudes reklaamikampaaniates.
3.10.3. Osalevas jaemüügipoes ostu sooritades näidake kassas müüjale oma My Pandora kontoga seoses saadetud e-kirjas olevat QR-koodi või esitage oma e-posti aadress. Punktid lisatakse teie kontole automaatselt ostu sooritamisel, olenemata sellest, kas ostate Pandora ehteid või aksessuaare.
3.10.4. Veebis ostude sooritamiseks peate oma e-posti aadressi ja parooliga sisse logima oma My Pandora kontole, et teie tehingud salvestataks. Punktid lisatakse automaatselt nii Pandora ehete kui ka aksessuaaride eest. Need lisatakse teie My Pandora kontole, kui teie tellimuse staatus on „täidetud“.
3.10.5. Kõigi ostude eest, mis on tehtud pärast programmiga liitumist liikmekonto kaudu, teenite 1 punkti iga kulutatud 1 euro eest, mis kantakse teie My Pandora kontole (välja arvatud kinkekaartide ostud). Punkte antakse kulutatud eurode kogusumma alusel, ümardatuna lähima täisarvuni. Näiteks sõltumata sellest, kas kulutate 24,10 eurot või 24,99 eurot, saate 24 punkti. Alla 1 euro suuruste ostude eest punkte ei anta.
3.10.6. Punkte teenitakse, kui ostude eest makstakse kinkekaardiga, maksekaardiga või sularahaga.
3.10.7. Punkte antakse kõigi ehete ja aksessuaaride ostude eest, sealhulgas reklaamtoodete eest. Kinkekaartide ostmisel punkte ei teenita.
3.10.8. Kui tasute ostu eest osaliselt punktidega, teenite punkte ainult selle osa eest, mis on tasutud rahaga. Näiteks:
kui toode maksab 100 eurot ja selle eest makstakse 200 punktiga (10 eurot) ja 90 euroga sularahas, teenite 90 punkti, kuna punktidega makstud osa eest punkte ei teenita.
3.10.9. Punkte ei saa teenida ega taotleda tehingute eest, mis on tehtud enne My Pandora liikmeks saamist.
3.10.10. Punkte veebis lunastades ei ole miinimumnõuet: saate kassas liuguriga valida kasutada soovitud punktide arvu ja need oma ostule rakendada.
Jaemüügipoodides saab punkte lunastada korraga 100 punkti kaupa, st minimaalne nõutav punktisumma on 100 punkti. Iga 100 punkti lisamine vastab kindlale allahindlusele:
100 punkti = allahindlus 5 eurot;
200 punkti = allahindlus 10 eurot;
300 punkti = allahindlus 15 eurot;
ja nii edasi.
Punktid on lunastamisel väärtusega 0,05 eurot (20 punkti võrdub 1-eurose allahindlusega). Punkte saab kasutada ka soodushinnaga toodete puhul.
3.10.11. Punkte saab kasutada toodete, saatmiskulude ja maksude eest tasumiseks. Punkte ei saa siiski kasutada kinkekaartide ostmiseks.
3.10.12. Ühe tehingu kohta saab kasutada ainult ühte sooduskoodi või preemiat. Punktidega lunastatud sooduskoode ei saa kombineerida tervituskingituse, sünnipäevakingituse, Pandora puhastuskomplekti soodustustega ega muude sooduskoodidega. Neid soodustusi ei saa üheaegselt kasutada.
3.10.13. Punkte ei saa vahetada raha vastu ja need ei ole ülekantavad. Punkte ei saa loovutada, pärandada ega pantida.
3.10.14. Kui punktidega lunastatud allahindluse väärtus on väiksem kui tellimuse kogusumma, tuleb jääk tasuda ettenähtud makseviisiga.
Kui punktidega lunastatud allahindluse väärtus ületab tehingu lõpliku maksmisele kuuluva summa, ei ole makse vajalik. Eesti seaduste kohaselt võib toote tasuta saamine My Pandora kogutud punktide eest mõnel juhul olla käsitletav kui mitterahaline tulu, mis kuulub füüsilise isiku tulumaksuga maksustamisele.
Kui ühe kalendriaasta jooksul:
a) Te saate rohkem kui kuus (6) sellist mitterahalist hüvitist, või
b) Üksiku tasuta välja lunastatud hüvitise väärtus ületab 200 eurot,
on meil seadusest tulenev kohustus deklareerida nende hüvitiste väärtus maksustatava tuluna ja pidada kinni tulumaks vastavalt kehtivatele maksuseadustele. Sellisel juhul võidakse teilt küsida isikuandmeid (näiteks täisnimi, isikukood või samaväärne teave), et täita seadusest tulenevaid maksudeklaratsiooni kohustusi.
3.10.15. Teenitud punktid aeguvad 12 kuud pärast ostu, mille eest need teeniti. Punkte lunastades kasutatakse esimesena vanimaid punkte. Punktide kehtivusaeg on näha teie Pandora konto preemiate ajaloos.
3.10.16. Tühistatud tellimuste või ostude eest punkte ei anta. Sama kehtib osaliselt tagastatud tellimuste puhul: punkte kohandatakse vastavalt tegelikult kulutatud summale.
Näiteks, kui teenisite 100 punkti 100-eurose ostu eest ja saite hiljem 75-eurose tagasimakse, vähendatakse teie punkte 25-ni, mis vastab tegelikult kulutatud 25 eurole.
3.10.17. Kui tagastate punktidega makstud tellimuse, krediteeritakse kasutatud punktid teie Pandora kontole tagasi ainult juhul, kui tagastatakse kogu tellimus. Osaliselt tagastatud tellimuste eest kasutatud punkte ei krediteerita tagasi.
4. TINGIMUSTE MUUTMINE, LÕPETAMINE VÕI KEHTIVUSE LÕPPEMINE
4.1. Võite oma liikmesuse My Pandora programmis igal ajal lõpetada, saates taotluse meie klienditeenindusele aadressil info@pandorastore.ee.
4.2. Kui kustutate oma konto, kustutatakse kohe kõik teie kontoga seotud punktid, samuti kõik soodustused, kupongid ja muud teenused, mis on seotud teie liikmesusega My Pandora programmis. Teie andmed, nagu teie ajalugu ja profiil, kustutatakse samuti vastavalt meie privaatsuspoliitikale.
4.3. Me võime igal ajal ja oma äranägemise järgi lõpetada, muuta, täiendada, piirata, peatada või katkestada My Pandora programmi, sealhulgas kõik sellega seotud pakkumised ja soodustused. Enne nimetatud muudatuste tegemist tehtud tellimused ja ostud, mille eest on juba punkte kasutatud, ei ole eespool nimetatud sätetega mõjutatud.
4.4. Meil on õigus lõpetada teie liikmesus My Pandora programmis mõjuvatel põhjustel. Sellised põhjused põhinevad meie ainuisikulisel otsusel, hõlmates muu hulgas järgmist:
4.4.1. kui te pole oma kontot (punktide teenimiseks või soodustuste kasutamiseks) 5 aasta jooksul kasutanud;
4.4.2. kui leiame, et teie konto kasutamine on volitamata, pettuslik või muul viisil ebaseaduslik;
4.4.3. kui esitate valeandmeid;
4.4.4. kui My Pandora programmi või meie veebi- ja jaemüügipoodidega seotud tegevuses esineb vargust, väärkäitumist, kuritahtlikku või solvavat käitumist või valeandmete või eksitava teabe esitamist;
4.4.5. kui rikute käesolevaid tingimusi.
4.5. Me võime igal ajal ja oma äranägemise järgi lõpetada, muuta, piirata või peatada My Pandora püsikliendiprogrammi, mis tahes osa käesolevatest tingimustest, liikmete eeliseid või seotud korduma kippuvaid küsimusi.
4.6. Meil on õigus programmi igal ajal oma äranägemise järgi lõpetada, katkestada või tühistada. Sellistel juhtudel teavitame liikmeid e-posti teel vähemalt üks kuu enne programmi lõppu.
4.7. Meil on ka õigus oma äranägemise järgi igal ajal püsikliendiprogrammi muuta. Kõik muudatused jõustuvad kohe, kui need on veebis avaldatud. Kuid juhul, kui preemiate maksmine lõpetatakse, teavitame liikmeid sellest vähemalt üks kuu enne katkestamist mis tahes viisil.
5. ISIKUANDMED JA TURUNDUS
5.1. Me töötleme teie isikuandmeid, et pakkuda teile My Pandora programmi teenuseid, sealhulgas hallata teie oste, võttes arvesse teie soodustusi ja eeliseid, registreerida teenitud ja kasutatud punkte, pakkuda teile isikupärastatud soodustusi ja pakkumisi ning hallata teie My Pandora kontot veebis. Lisaks töötleme teie isikuandmeid, et pakkuda teile programmi põhiteenuste osutamiseks vajalikku isikupärastatud sisu ja sõnumeid.
5.2. Teil on õigus oma andmetele juurde pääseda ja neid parandada, taotleda nende kustutamist või kasutada oma õigust piirata oma andmete töötlemist.
6. VASTUTUSE PIIRAMINE
6.1. BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Eesti filiaal ei vastuta seadusega sätestatud piires ühegi isiku ees My Pandora programmi raames võetud või võtmata jäetud meetmete eest.
6.2. BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Eesti filiaal ei vastuta My Pandora liikmete teavitamata jätmise eest programmiga seotud küsimustes ega vastuta ebaõige või ebatäpse teabe sisestamise, liikme kasutatava seadme või tarkvaraga seotud probleemide, inimliku vea, katkestuse, kustutamise, väljajätmise, rikke või mis tahes telefoni- või elektroonilise ülekandevõrgu talitlushäire, arvutiseadmete, tarkvara, veebisaidile või veebiteenusele juurdepääsu võimatuse, mis tahes muu tehnilise või mittetehnilise vea või mis tahes talitlushäire eest mis tahes põhjusel, seadusega lubatud piires.
6.3. Kõik nõuded, hagid või vaidlused (edaspidi „nõue“), mis tulenevad või on seotud kasutustingimustega või My Pandora programmi liikmesusega, lahendatakse BRANDINC JEWELLERY Sp. z o.o. Eesti filiaali asukohas Eestis.