MY PANDORA KKK 

Kuidas ma saan kasutada oma punkte ja preemiaid?

Saate oma punkte ja eeliseid lunastada veebis ning osalevates poodides Eestis, täielik nimekiri siin.Punktidega lunastatud allahindlusi võib rakendada juba soodushinnaga toodetele, kuid neid ei saa kombineerida teiste sooduskoodidega. Punkte ei saa kasutada kinkekaartide ostmiseks. 1 punkt võrdub 0,05 € (20 punkti võrdub 1 €). Veebipoes saate kassas kasutada liugurit, et valida täpne punktide arv, mida soovite lunastada. Jaemüügis saab allahindlusi rakendada 100 punktise kaupa – näiteks 100 punkti annab 5 € allahindlust, 200 punkti 10 € allahindlust, 300 punkti 15 € allahindlust jne. Tervituskink, Kuldboonus või Sünnipäevakingitus kehtivad ainult täishinnaga ehetele ning neid ei saa kombineerida teiste kampaaniate või sooduskoodidega.

Millal minu punktid kuvatakse minu kontol?

Punkte antakse ostude eest, mis tehakse veebis (pärast sisselogimist) ja Pandora kauplustes Eestis, eeldusel, et olete enne tehingut tuvastatud. Veebipoodides tehtud ostude eest ilmuvad punktid teie kontole, kui tellimuse staatus märgitakse kui „täidetud“. Kaupluses tehtud ostude eest lisatakse punktid kohe pärast ostu sooritamist. Punktid kehtivad ühe aasta alates omandamise kuupäevast. Punktid ümardatakse allapoole (nt ost summas 24,01 € kuni 24,99 € annab 24 punkti). Punktid ei kehti kinkekaartide ostmisel.

Liitusin äsja My Pandora programmiga, kuid ma ei ole veel tervituskingitust saanud. Millal ma selle saan? 

10% tervituskingitus saadetakse sulle e-posti teel pärast My Pandora konto registreerimist. Näed seda ka oma konto soodustuste jaotises. Kui sa ei ole saanud allahindluskoodiga e-kirja või ei leia koodi oma kontolt, võta ühendust meie klienditeenindusega. Kasuta selleks siin olevat vormi. 

Kuidas ma saan kasutada tervituskingitust?

Pärast registreerumist oma “My Pandora” kontole saate 10% soodustust, mis kehtib 1 kuu. See ühekordne soodustus kehtib www.pandorastore.ee veebilehel ja osalevates kauplustes Eestis. Soodustus kehtib ainult täishinnaga ehete ostuks, seda ei saa kombineerida teiste pakkumistega ning see ei kehti kinkekaartide, tarnekulude ega aksessuaaride puhul.

Kuidas ma saan kasutada sünnipäevakingitust?

Sünnipäevakingitus on saadaval ainult SILVER ja GOLD liikmetele. SILVER liikmed saavad 15% soodustust ja GOLD liikmed 20% soodustust. Mõlemad soodustused kehtivad ühe kuu alates väljastamise kuupäevast. Pakkumine kehtib ainult täishinnaga ehetele ega ole kombineeritav teiste kampaaniatega. Sooduskoodi leiate oma kontolt jaotisest „Preemiad“ ning see saadetakse teile ka e-posti teel väljastamise kuupäeval. Kui teie sünnipäev on kuni 30 päeva jooksul pärast profiilile lisamist, võib kingitus olla väljastatud kuni 30 päeva hilinemisega. Kui olete SILVER või GOLD liige ja te pole oma sünnipäevakingitust sünnipäeval saanud, palun võtke ühendust meie klienditoega, kasutades siin saadaval olevat vormi siin.

Kuidas ma saan kasutada Kuldboonust?

GOLD boonus on 20% soodustus, mis kehtib 3 kuud alates GOLD taseme saavutamise kuupäevast. Seda saab kasutada üks kord kas veebis või poes täishinnaga ehete ostuks. Kood kuvatakse teie kontol ja saadetakse teile ka e-posti teel väljaandmise päeval. Soodustust ei saa kombineerida teiste kampaaniatega.

Kuidas saan lunastada ehtehoolduskomplekti preemia?

Kui saavutad SILVER taseme, saad oma kontos, jaotises “Tasad ja eelised”, 50% allahindluskoodi Ehtepuhastuskomplektile. Kood saadetakse ka e-posti teel. See kehtib ühe aasta alates väljastamise kuupäevast, on ühekordne ja kehtib ainult ühe puhastuskomplekti ostuks. Seda ei saa kombineerida muude kampaaniate, allahindluste ega punktide eest lunastatavate allahindlustega. Koodi saab kasutada nii e-poes kui ka kauplustes.

GOLD liikmena saad ühekordse koodi, millega saab osta ühe Ehtepuhastuskomplekti hinnaga 1 €. Kood kuvatakse sinu kontol ja saadetakse ka e-posti teel. See kehtib ühe aasta väljastamise kuupäevast ning antakse vaid üks kord – kui säilitad või taastad GOLD liikme staatuse järgmisel aastal, ei saa sa seda enam. Seda koodi ei saa kasutada koos teiste pakkumiste ega punktide eest saadavate allahindlustega. Koodi saab kasutada nii e-poes (võib lisanduda postikulu) kui ka kauplustes.

Kas saan sünnipäevakingitust, GOLD boonust ja muid soodustusi kombineerida punktide eest saadud allahindlustega?

Ei, neid allahindlusi ei saa korraga kasutada. Ühe ostu kohta saab rakendada ainult ühte sooduskoodi või preemiat.

Kuidas saada SILVER liikmeks?

Et saada SILVER liikmeks, peate tegema tellimuse kas veebis või mõnes meie jaekaupluses Eestis. Veebis tuleb olla oma kontole sisse logitud ja poes ennast tuvastada enne ostu sooritamist. Tellimuse miinimumsumma peab olema vähemalt 1 €. Kui olete jõudnud SILVER tasemele, avaneb teile ligipääs kõigile SILVER liikmetele mõeldud eelistele. Et säilitada SILVER staatus, peate pärast tasemele jõudmist tegema vähemalt ühe 1 € või suurema ostu – vastasel juhul viiakse teid tagasi Pink tasemele.

Kuidas saada GOLD liikmeks?

GOLD-liikmeks saamiseks pead 12 kuu jooksul kulutama vähemalt 250 €, kas veebis või meie jaekauplustes.Veendu, et oled enne ostu sooritamist oma kontole sisse logitud või kaupluses tuvastatud. Kui saavutad GOLD-taseme, saad ligipääsu kõikidele selle taseme eelistele.GOLD-staatuse säilitamiseks pead igal aastal alates taseme saavutamisest kulutama vähemalt 250 €. Kui see tingimus ei ole täidetud, alandatakse sind SILVER-tasemele.

Soovin saada teavet oma punktide ja soodustuste kohta e-kirja teel. Kus saan registreeruda? 

Punktide ja soodustuste teave esitatakse automaatselt sinu My Pandora kontol, selleks ei pea eraldi registreeruma. Pandora tuletab sulle meelde sinu punktisaldot ja punktide kehtivust, et saaksid need enne aegumist ära kasutada. Kui sa ei soovi neid meeldetuletusi saada, saad sellest loobuda, klõpsates e-kirja jaluses oleval tellimuse tühistamise nupul. 

Pakkumiste, uute kollektsioonide ja erisündmuste kohta teadete regulaarselt saamiseks võid tellida meie uudiskirja siin. Lisaks teenid tellimise eest 100 punkti (seda preemiat antakse ainult üks kord ja seda ei saa uuesti, kui tühistate tellimuse ja registreerite uuesti).

Kuidas töötab My Pandora sõprade kutsumise programm?

Iga My Pandora liige saab unikaalse soovituslingi, mis on saadaval nende My Pandora kontol pärast sisselogimist. Kui sõber registreerub selle lingi kaudu ja esitab tellimuse summas vähemalt 10 € — eeldusel, et ta pole viimase 12 kuu jooksul Pandora poest ostnud — saavad nii uus liige kui ka soovitaja kumbki 200 punkti.

Palun pange tähele, et kahtluse korral väärkasutuses punkte ei anta.

Kui mul ei olnud eelmise programmi kontot ja punktide ülekandmise tähtaeg on juba möödas, kas ma saan punktid üle kanda ka pärast uue programmi jõustumist?

Jah, eelmise programmi punktide ülekandmine on võimalik kuni 31. detsembrini 2025. Pärast seda kuupäeva kustutatakse kõik ülekandmata punktid.

Kui te pole veel veebikontot loonud, saate seda teha kohe ja täita spetsiaalse vormi siin. Kui teie konto on ühildatud, kantakse teie punktid üle. Seda võib teha kuni 31. detsembrini 2025. 

Kui teil tekib probleeme seoses oma suletud Pandora sõprade kontoga, võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Kus ma leian My Pandora täielikud tingimused ja reeglid?

Programmi My Pandora täielikud tingimused leiad siit.